Spaarsysteem vaste klanten

Verzenden & retourneren

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT[EN] RETOURNEREN?

Bent u niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. U kunt de producten tot 14 dagen na datum van uw bestelling retourneren. Komt u in tijdnood met retourneren dan kunt u ons mailen dat u een bestelling retourneert tot aan dag 14. U heeft vervolgens vanaf dag 14 nog 3 dagen om het pakket alsnog bij ons te laten bezorgen.

Artikelen dienen in originele verpakking met aangehecht label geretourneerd te worden. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. U heeft de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen we het helaas niet terugnemen.

 

WAT KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN?

            - Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten

            - Producten die niet in de originele staat verkeren

            - Producten zonder labels en/of originele verpakking

            - Lingerie

 

HOE WERKT RETOURNEREN?

U kunt gebruik maken van het retourformulier welke bij uw bestelling is meegezonden. U kunt dit formulier tevens op onze website downloaden.

U retourneert het product zelf bij een postkantoor en vermeld daarop het adres dat op het retourformulier vermeld staat. U kunt hiervoor het strookje onderaan het retourformulier afknippen en erop plakken. Het totaalbedrag van het product/de producten, inclusief verzendkosten, wordt dan binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

U kunt het product ook zelf terugbrengen naar onze winkel. Het adres van de winkel kunt u vinden op onze website. U dient de factuur van de webshopaankoop alsmede het retourformulier hierbij mee te nemen. Het product wordt in ontvangst genomen en u ontvangt een bewijs van afgifte hiervan. U ontvangt uw geld binnen 14 werkdagen op uw rekening.

Let op: u ontvangt dus geen geld terug in de winkel.

 

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT OOK RUILEN?

De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur. Dit kunt u aangeven op het retourformulier. U ontvangt dan automatisch de juiste maat. Indien deze niet op voorraad wordt u gebeld en/of gemaild met de vraag of u wilt wachten tot het weer op voorraad is. Is het artikel definitief uitverkocht dan wordt het geld automatisch teruggestort inclusief verzendkosten.

Omruilen in onze winkel is niet mogelijk. U dient dan de nieuwe aankoop in de juiste maat opnieuw af te rekenen. U kunt uw webshopaankoop volgens retourprocedure afgeven bij de kassa. Bij de kassa ontvangt u dan een bewijs van afgifte voor het retourneren van uw aankoop. Uw ontvangt dan uw webshop aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.

  

WAT KOST RETOURNEREN/RUILEN?

Bij het retourneren van een product bent u zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar een winkel, kan de winkelier het pakket helaas niet aannemen. Brengt u het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

 

BEZORGEN

Wij bieden graag een prettige shopomgeving daarom rekenen wij vanuit Nederland bij besteding hoger dan  €50, - geen verzendkosten. Voor een bedrag onder de €50, - bedragen de verzendkosten € 4,95. 

Voor verzending naar België bedragen de verzendkosten € 7,50. Voor overige verzendingen buiten Nederland worden de verzendtarieven getoond tijdens het afrekenen.

Bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen bezorgd.

 

BEZORGEN VIA POST NL

Verzendingen worden verstuurd met PostNL. PostNL bezorgt op maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur. PostNL doet 2 pogingen om uw bestelling af te leveren. Bent u onverhoopt niet thuis? Geen zorgen, u ontvangt een bericht in de brievenbus dat u uw bestelling binnen 21 dagen kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »