FAQ
1 - Hoe snel ontvang ik mijn nieuwe spullen?
Uw bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd.
2 - Privacy
Uw gegevens zijn, net als uw betalingen, beschermd. Allereerst omdat de website een beveiligde verbinding heeft en ten tweede omdat wij uw gegevens nooit aan derden geven. Uw gegevens worden enkel gebruikt om het winkelen zo leuk en makkelijk mogelijk voor u te maken en om u te informeren over de nieuwste fashion items en beste aanbiedingen. Wilt u geen berichten meer ontvangen dan kunt u zich altijd afmelden.
3 - Kan het zijn dat het door mij bestelde artikel toch niet op voorraad is?
Ja, dat is in incidentele gevallen mogelijk. Mocht dit onverhoopt gebeuren, dan zullen we hiervoor een passende oplossing zoeken door te proberen het artikel alsnog voor u te bemachtigen. Uiteraard is het in dit geval ook mogelijk om uw bestelling te annuleren. Wij storten dan ook direct het aankoopbedrag terug op uw bankrekening.
4 - Mijn maat is er niet, kunnen jullie deze nog bestellen?
Ja, als u een artikel vindt waarvan uw maat niet op voorraad is kunnen wij altijd onze winkels checken of het artikel voorradig is. Zoniet, dan kunnen wij nog proberen deze maat voor u te bestellen. U kunt daarvoor een mail sturen naar [email protected], of maak een ticket aan in my account dan wij gaan kijken wat we voor u kunnen doen.
5 - Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen bij Envogue?
Ja, dit is noodzakelijk om bij ons te kunnen bestellen. Met een eigen account versneld u het bestelproces, en kunt u in een beveiligde omgeving shoppen, doordat u een zelf gekozen wachtwoord hebt gegeven.
6 - Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kan ik een nieuw wachtwoord opvragen?
Ja, dit is mogelijk. Open de pagina Login en je kunt klikken op Wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken.
7 - Welke betaalmethodes zijn er op de website?
U kunt betalen op de volgende manieren:
iDeal, Creditcard (Visa, Mastercard, Maestro) en Afterpay.
8 - Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Bij Envogue betaalt u geen verzendkosten bij een besteding boven de €50, -. Voor bestellingen onder de €50, - hanteren wij €4.95 verzendkosten. Voor verzendingen buiten Nederland gelden de volgende tarieven:
9 - Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden al onze pakketjes via PostNL.
10 - Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel in Groningen. U kunt zich bij de kassa melden met uw ordernummer/ bestelbon. U ontvangt een bericht wanneer u uw bestelling kunt afhalen. Veelal is dit binnen 2 werkdagen.
De openingstijden van de winkel:
maandag 12.00 - 18.00 uur
dinsdag 10.00 - 18.00 uur
woensdag 10.00 - 18.00 uur
donderdag 10.00 - 21.00 uur
vrijdag 10.00 - 18.00 uur
zaterdag 10.00 - 17.00 uur
zondag 13:00 - 17:00 uur
11 - Heeft de winkel een andere collectie dan de webshop?
In principe komen deze collecties overeen. Het is echter wel mogelijk dat een artikel alleen in de winkel te verkrijgen is, of andersom. Heeft u een vraag over onze collectie, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.